Linda; Nattliga funderingar @ Byskeby

I sommar har jag städat ur garderober. Slängt. Skänkt. Sålt. Jag och mamma blev tillsammans rätt upprörda då vi märkte hur sjukligt mycket kläder, och skor, jag samlat på mig. Därför har Amanda (hur hon nu alltid lyckas komma in i bilden) satt shoppingförbud för mig. MEN. Jag ska flytta till en stad med ett Topshop lika stort som kungens alla slott. Därför har jag i sommar minimerat min shopping med 95%. Vilket betyder att jag näst intill inte köpt någonting. Nu har jag målat upp en tavla i mitt lilla huvud över vad jag ska köpa. Såhär ser det ut;

(och en hatt på det)
Åh vad min målning blev fin, om några veckor ska allt detta ligga i min garderob (resväska?) för att kompensera all shopping jag missat i sommar!

Kommentarer
Postat av: Siss

är du helt säker på att du och mamma blev precis lika upprörda?

2010-08-25 @ 10:37:22
Postat av: Anonym

Var kommer den gråa ifrån?

2010-08-25 @ 11:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0