Linda; Mina damer, ta det med en stor NÄVE salt

Idag är jag så irriterad på mig själv. Jag är ett känslovrak. Inte blir det lättare av att Big åkte till Paris för Carries skull. Tänk så många som åker till New York, Barcelona eller London utan någon som springer efter tåget på stationen. Som betalar 50 000 för en flygbiljett bara för att kunna gå på planet och ge den finaste och slätaste stenen. Pingviner gör så.

Tänk på de som köper ett paraply till andra droppar än regn. Som bär regnjacka fast det är sol.  Som vänder sig om en, två till och med tre gånger på flygplatsen för att det kanske kommer någon springandes. Det gjorde ju det i oth och oc. Varför kan inte någon film sluta ensamt????



Jag vill ju säga hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0