Linda; Allt före jag älskar dig räknas bara inte

Idag har jag träffat Amanda. Har saknat någon som sitter i framsätet bredvid mig då jag kör. Som sjunger med i alla låtar. Men idag började jag inte skratta och säga att det lät falskt (fast det gör det inte). Jag lät henne hållas. Hon började faktiskt gråta för att hon saknat hemma så mycket. Så fin hon är. Påväg till bilen gick vi även förbi A cup of love. Det nya cafét. Där ska vi fika någon dag. Så många som frågat hur det skulle bli om någon av oss blev kär. Skaffade pojkvän. Eftersom vi vikarierar som varandras pojkvänner när våra riktiga inte dyker upp på jobbet. Ska vi bara sparka varandra, säga upp oss? Men vi löser det. Vi löser allt. Vi skapar alltid plats. Annars fungerar vi inte riktigt som vanligt. Halva du halva jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0