kräftskiva & älgskrämning på fredag den 13



totte smiskar sig själv med sitt snöre...


rock&roll

Kräft snapps

först måster man viska glada harmodiska ord

sen pussa på den och säga förlåt baby

sen äre bara suuuugaaa aaaaaas

Måste även berätta världens händelse som hände hos emmsan
jag lea stina och emma gick för att ge hästarna vatten och sen började vi klappa de fina djuren
fölet var så underbart. aja. då, helt plöstligt stannar alla hästar upp och börjar blicka ut mot skogen
vad kollar ni på ? börjar vi som gulla på. men sen börjar även vi höra hur det knakar och brakar just brevid oss i skogen. alla börjar få lite panik och frågar är det en människa, en älg eller kanske en björn? jag trodde typ det var en dinusaurie för det brakade då som fan. stina blir suuuuuuper rädd & börjar tänka tanken "jag springer in i ladan men om det är en björn kommer den fan döda mig ändå".
vi andra vill som kolla vad det är för nått så vi står kvar medans stina går mot elstengslet för att hoppa över. just före hon ska hoppa över, hoppar det ut världen största älg ur skogen, tittar på oss i någon sekund och sen hoppar den in i skogen igen. ÄLLLGG skriker lea medans stina hoppar över stängslet och landar i världens fall i diket... vi andra hoppar över och springer över världens högsta gräs till vägen där (vilken jävla tajming) angelica och sanna just kör förbid. så alla snör sig in i bilen med världens högsta puls. vilket jävla äventyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0