insåg att mitt hjärta kommer sprängas om det aldrig får slå i lagom takt

Det är så här tidigt på morgonen man försöker spola tillbaka tiden och skippa den där sista drinken.. haha nej, vem försöker jag lura ? alla drinkar var sjukt värda igår och efter all dans & allt snack med tusen sköna människor ångrar jag ingenting. ingenting.
sista station innan vi far och maaaaeeen vad bra den vart (nästan så man kommer sakna det, nästan)
linda selin levererade. elin lindahl levelerade. alla tjejer på lisas förfest levererade. alla små dans grupper levererade. och det är alltid lika roligt att höra av folk att "din blogg är så jävla bra".
nu drar jag till ursviken för att mysa med milla och cia. cia som igår sa "ja det är bra att linda kommer på söndag. för då har man en extra kompis när du ska gå och hämta ett vattenglas"! söt. synd dock att det inte var i dag, för jag kommer måsta  hämta många vattenglas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0