ingen skulle rört sig om du föll




ställer väckarn på halv 11. eftersom jag och linda ska på loppis i byske så sätter jag bara upp mitt feta hår i en knut & drar på mig mjukiskläder. när linda sen kommer för att hämta mig säger hon ; hur ska du ta dig hem då?. jaa jag kan ju gå tänker jag? typ 3 km. meeeen neeej dumma amanda, då äre ju folketspark i stan vi ska till. så på med solbrillor och sen sätta sig i bilen.
linda köpte en fin jordglob och sen drog vi till stigs för att kolla in hard working woman rosanna (som sa FAR HEM direkt då hon såg oss? ros? ville du inte visa din fina keps ros?) .
sen fick jag ju då åka buss hem & bli upphämtad av mamma
äta lite grekisk sallad, fara ner till stranden och sola, bada i iskallt vatten & sen köpa världens största mjukglass med tuttifruttisaaaooos.
när jag kommer hem ringer jag parveen, somnar sedan med en filt på altanen & vaknar upp till grillat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0