Har du den där känslan? att någonting försvann. Du gör det mycket svårare än det egentligen är.

Gårkvällen;
Linda kom hit & vi hade tjejfix. vi skulle fixa hår, kläder osv osv men slutade med att vi vart halv klara i tshirt och trosor & började äta vindruvor och dricka 3,5 . linda fick i sig 4 efter mycket lidande medan jag fick i mig 5 och en halv. sen mötte vi upp jocke och adam och gick sen ner till lanternan där vi dansade hela kvällen till live musik. höjden var ju när hat over hills spelade håkan. håkan håkan. när vi inte dansade fick man bli upptryckt mot baren (mycket obehagligt) prata london med män & få en förklaring på hur man kan rösta på sverige demokraterna, hata svarta och inte vara rasist (finns ingen, idiot) sen blev det hänga ute med grabbarna ett tag men när sedan en kille började gråta, en pratade med polisen och en babblade på om hur bra det skulle gå för oss att få jobb för att vi är så jävla snygga ja, då for jag och linda och somnade skafötters i ett rum som luktade öl.

Dagen;
vaknade i ett rum som luktade öl. mamma gjorde lunch. vi såg lite sutter island, eller ska jag säga jag såg? linda däckade efter 5 min typ. sen for vi ner på ute poolen och badade med teresa, linda och cornelia. badtunnan användes även flitigt. Nu ska jag snart möta upp my lady för lite sex and the city mys. ja jag trivs så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0