dom som säger att med solsken kommer lycka har aldrig provat dansa i regnet



Jag blir så arg. när vi kommer hem efter en underbar dag med får som får går lösa, massa saker och se och god mat så blir jag ju såklart typ sjuk. detta magont verkar inte vilja ge sig, att jag får ont i slutet av ryggen verkar vilja komma tillbaka och kallsvettningar är tydligen del av sjukan nu med. så jag missar mormors födelsedags middag, somnar med två täcken, skrämmer grannarna när jag vaknar skrikandes och pratar i telefonen med fina fina anna <3.

det har blivigt lite bättre nu iaf och snart kommer mamma och pappa med mac donallds (stav?) mat till mig som inte ätit sen lunch. sen ska jag mysa med syster och tagga för att vara frisk i morgon när vi ska shoppa som dårar. sov gott alla där ute. helst ni som visar att ni bryr er om varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0