det känns som att jag väntar på något som aldrig kommer hända

Nu har jag jobbat klart på KÅGESÅG MATSAL
som inte är en skol matsal som elias & ros gott trodde utan det är en matsal för starka hungriga skoggshuggar män ( nån cool kvinna också )
där jag bland annat diskat (det är nu jag uppskattar att mormor lär dagis barn att skrapa tallriken), gjort smörgårdstårta, städat och lagat mat (dom äter som djur, svin vargar whateevvveer)
har även haft roliga samtalsämnen med de äldre herrarna som att jag ska ta över när farmor slutar jobba, hur jag ska klara mig i london och min diabetes (det roligaste samtalsämnet i hela världen.....)
men dagens bästa (SÄMSTA SÄMSTA SÄMSTA) var nog när jag fick höra att jag inte var lik pappa jipppppiiie tänkte jag "jahaja, jag får höra ofta att jag är det. varför inte då ?" frågade jag & fick svaret "ja om man säger såhär, din pappa har inte lika fina kurvor på kroppen som du" = jag skulle inte frågat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0