Det är här vi kliver av

Ligger i solen och lyssnar på The xx – Heart Skipped A Beat tills teresa gör bomben från poolen, jag blir sjukt blöt och går upp. nu ska jag klä om, dra ner och spendera skatte återbegäringen jag fick i går. sista dagen i visby blir shopping, käka på texas longhorn och sen nått mys i kväll.
I morgon blir det ju bil hela dagen och en bit in på natten. sen är jag hemma. och då ska jag vara med mina älskade vänner sen tagga sista jobb mån&tis.

Fick just ett sms av dödgrävarn "framme hos grabbarna, allt gick bra". han är nämligen i stockholm (jagvilljagvill) och ska se ironmaiden och några till band. jag skulle typ döda en kanin unge för att få se nå live band nu. typ sa jag, skulle aldrig hända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0