Arbetsskadad

en 18, snart 19 årig tjej som har intressen musik, shoppa och kompisar ska inte behöva tänka
"oj vilket högt gräs, här borde dom klippa" eller "vad mycket kottar, någon borde plocka upp dom"
men det gör jag, amanda lundmark, hela tiden.
jag blir galen på alla kottar som dom låter ligga på backen här i gotland. det är nästan så att när jag ligger klockan 2 på natten och inte kan sova funderar på om jag inte ska springa ut och plocka upp några
och dom där himla silver ekarna, dom förföljer mig !!!!
och i dag ska vi fara till en gravplats och kolla
JAG BLIR GALEN
snart blir jag som mannen i "den bästa sommaren"
citerar "det är inte de döda man behöver vara rädd för, det är dom levande man ska passa sig för"

men iaf
Grattis världens bästa mormor, som fyller 60 i dag :*
det firar vi med utflykt till fårön (där pappa tror att vi ska gå på att dom har ett får med fem ben som går fritt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0