skulle kunna vara ensam hemma i hela mitt liv

gårdagen var bra
- förfest med världens härligaste folk
- marre körde oss in till stan, thanks babe
- träffade mycket känt och okänt folk
- stolen deer var king
- efter fest med bullens korv
- vaken länge

& dålig
- vi missade amber oak för att vi var ute på balkongen? värt.
- killar som skriker "Sug min kuk" "jag vill att din pojkvän ska suga min kuk" kan dö. puttarna som jag fick in gav tydligen ingen invärkan heller. skulle ha gett dig en rak höger. vad ger dig rätten liksom ? ska typ anmäla dig för sexuell trakaserering ditt äckliga svin.
- min ring gick sönder :(
- linda tappade bort en sko ?

Nu vill jag bara kunna köra hem från emmas lägenhet. ta fram chipspåsen och se vampire diaries. vara ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0