Ska slå i hop (Hokus pokus) dessa killar och sen gifta mig och göra som i sagorna, leva lycklig i alla mina dagar.


Lite töntiga supersöta snälla killen i Juno, super sugen osv.
vem kan motstå dom där ögonen medans han berättar att han gillar en för ens inre.. ojojoj.
sen att blanda denna superduper(jaa och tusen gulliga ord till som jag inte kan) killen med en

Bad boy snygging från O.C . vem skulle inte villja använda denna som en klätterställning samt se hans badboy attityd försvinna medans han faller sanslöst för just dig? Sedan vill man ju såklart

ta med en killen andreas wijk som oftast klär sig sjukt snyggt. som kan ta en vanlig tröjja och förvandla den till tusen dollar stycke tyg. ett krav dock: skippa det överflödiga armbanden, halsbanden och allt som i bland blir lite för mycket.
till slut

vill jag ha den charmiga love antell som spelar gitarr för mig och sjunger lite "Jag är heldre blind än ser mitt liv utan dig".
Så dreamboy, marry me?

Kommentarer
Postat av: eve

MICHAEL CERA ÄR MIN AMANDA!!!!!!

2010-04-12 @ 00:31:27
Postat av: Anonym

Du kan ju inte ta eves man?! plz amme!!!!!

2010-04-13 @ 00:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0