Och när började detta vara när det passar dig?


Efter
Några timmars barnvakt, stanshopping som blev två presenter till cia och milla två läppglans två leggings en ögonbrynsborste lite pyssel och hemlisar, och en massa bilkörning har jag kommit hem och ätit.
roliga konversationer vid matbordet med syster:

Teresa:Amanda, det är svårt för mig, att stå i skuggan av en legend.
Teresa:Alltså jag bryr mig ju inte vad du tycker. om du säger att jag har fula kläder går jag ju inte och kuttar mig själv. Amanda säger: nej du går ju bara och byter. Teresa: precis.

Annars laddar jag upp till Sara och Jennys utklädningsfest på lördag. temat är F . Full kommer jag ju redan vara så tänkte dra på något lite större. hemlis dock. ni kommer få två ledtrådar och den som gissar rätt får en..... länk (och ni som redan vet, inge fucking fusk)-
Här kommer första:

Svarta tänder. såg just att det tas bort med alkohol ? aoootch...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0