Med en hand på din mage, godnatt.

Glömde nämna förbandet http://www.myspace.com/uniforeman
som är så jäkla bra. deras nya låt som dom inte har ett namn på än skulle jag kunna lyssna på för all evighet. Även ja nej kanske som jag nu spelat in på min mobil.
Moto boy då ? vilken charmigkillejagvillhamer . nej tusiken vad bra det var, och han var rolig söt ja allt. halva inne när jag sedan pratade och fick autograf (?).
sushie var gott. fick en fortune cookie av elias där det stod "ring en gammal vän" har dock inte gjort det. anropar gammal vän, ring mig.
Sen blev det therese fest och hälsa på, köra emilia mari och arwin och nu vänta på att pappa ska ringa så jag kan hämta han och hans små vänner med. köra bil = vin och pengar till amanda. ja tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0