L, tänkte bara säga att i veckan har jag bland annat...

... bastat med finnar och varit rädd för att bli piskad på ryggen med ris (eller är det danskar som gör så?) - åkt badring på fjället - tolkat på traktordäck - blivit förälskad och varnad för att många tjejer fastnar i byn för killarna där (då löpte jag ut ur affären på en sek) - insett min hjärnkapacitet då jag vann över SEX PERSONER i poker, KATCHING klassade ut allihop - förstört livet för en tant på grön skoter med renskinn, TWICE – myst med kattungar i flera timmar – haft skoterlektion hos min kusin (hon är 14 och KUNG på att köra, klår vem som helst) - varit med om en hundvalpsförlossning, med andra ord: sett en hund äta upp en moderkaka.

Nu ska lovet avslutas med fäääst och vin. Har även hört rykten om tacos?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0