L

Ikväll har jag endast legat i sängen och stirrat ut genom fönstret. Vad ser jag? Snö. Skog. En trasig lampa som flimmar i stallet.


För övrigt ska jag aldrig mer sälja korv och glass dagen efter vin. Var nära på att kasta korvarna och spruta vitlöksdressing i ansiktet på kunderna idag. Beställningar för typ 40000000 personer på en och samma gång. Alla dessa 40000000 personer blir arga då jag inte fattar vem som ska ha dricka eller inte, gurksallad eller inte och ”Ja det är mjölkfria bröd”. Fast ”det är det visst inte” får hela butiken höra. MEN DET ÄR MJÖLKFRIA BRÖD. Sedan ska alla dessa 40000000 arga personer köpa glass till efterrätt och låter hela butiken även få höra att jag är sämst på att göra mjukglass. MEN DET ÄR VÄLL INTE MITT FEL ATT DET ÄR SVÅRAST I VÄRLDEN. INTE VET VÄLL JAG ATT DET ÄR GODARE MED SÅSEN OVANPÅ GLASSEN OCH INTE I BOTTEN.

 

Såhär såg en vägg ut på en toalett igår. Så fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0