L

Idag har varit en jävla skitdag. Jag hatar det.

 

Drömde massa jobbiga drömmar hela natten. Fick mig nästan inte upp ur sängen då väckaren ringde. Har inte tänkt många positiva tankar under dagen. Blir sjukt irriterad på när folk ljuger ihop saker som inte är sant någonstans och utan anledning. Sedan gick mina hörlurar sönder då jag skulle cykla hem från bussen. Motvind har man hur man än gör. Jag hatar motvind. Det susar i öronen. Man blir varm av allt trampande. Tårögd av alla hatiska tankar. Tur att inte mina föräldrar var hemma då jag kom innanför dörren.  Då hade de fått höra hårda ord och visor om hur mycket jag hatar att bo här.

 

Idag känns det som om långa ben, porslinsvit hy, finare hår och längre ögonfransar skulle fixa allt. Men jag får nöja mig med sömn, jobb och vin, wops.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0