Jag vet, alla förväntar sig ett bring me back men jag kan inte hjälpa det. skriker BRING ME BACK

Har varit hemma en timme och saknar redan
- stugan som var otroligt fin
- alla härliga människor, helt sjukt.
- backen även om vi åkte typ 7 åk och jag fick kramp i benen pga mitt höga blodsocker.
- vattnet, vinden och solen. haha
- afterskin och sjunga tills det gör ont i halsen
- festandet. crazy sjukt röj festande.
- boysen. lägger betoning på SEN. eller vad säger du emma?
- Att vakna upp inte hemma och hemma i stugan.
- morika stekta hamburgare
- åka buss från hemavan till tärna klockan 12 på morgonen och hålla på spy varje kilometer
- påskägg av emmas mamma
- EMMA ANDERSSON, POLA ANDERSSON OCH INGRID ANDERSSON !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0