för att det aldrig ska hända någon

rolig idrott med världens bästa klass. fika på stan med evelina mari och linda. sova på bussen. och vad avslutar inte en skolvecka bättre än att se hur en person som snattat på ICA bli jagad av en ICA personal. tyvärr inte linda. som var tvungen dra och jobba nu för att 13 åriga barn inte kan vara ensam hemma i två timmar. så dra från byske och tjäna två hundra. värt.
i kväll blire iaf emma andersson mys med emma frida josse och linda.

förövrigt såg jag en film i går som jag aldrig vill se igen. som fick mig att vilja skära av kukarna av alla män. he in lite vett i alla tjejer i filmen som mamma, kompis, faster osv. ta hand om lillkillen. och till slut kanske döda alla som håller på med trafficking ? eller vad säger ni ? någon annan som inte håller med och kanske får lyckliga känslor från denna film ?. filmen som jag pratar om är då såklart LILJA 4-EVER


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älska SPSK3!!!!!!!!!

2010-04-23 @ 17:59:43
Postat av: matilda

du jag grät verkligen ihjäl mig till den filmen, men den var bra, tyvärr så är verkligheten ännu grymmare... kastrera alla torskar!

2010-04-23 @ 18:45:46
URL: http://matildanordmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0