En sådan någon, även kallad en riktigt Amanda kille.

Lång. smala ben, jag vet det kanske är konstigt? men inget går upp till ett par smala kill ben i svarta cheapmonday jeans. slitna tshirts, mysiga tröjjor, svart svart svart grått vitt. håret ska se ut som om killen just kommit upp ur havet, eller bättre ur sängen. lite lockigt e fint och lite snebena på det hela. världens finaste leende.

Någon som inte kastar sig på mig med jag älskar dig, men som ändå gör det. någon som kan tänka själv, ha egna åsikter och vågar stå för dom. någon som har nästan samma åsikter som jag, men att vi ändå kan tjivas och att jag ibland tom kan ifrågasätta mina egna åsikter.

Någon som älskar min musik. någon som gillar att jag lyssnar på ledsen musik. någon som kan sjunga med. spela gitarr och skiva egna låtar just om mig. inga smöriga "I will love you until I die" utan mer "when you say one cookie you mean two". Någon som älskar mina slitna långkalsoner, min familj, mitt sätt att äta, mitt sätt att mumla när jag just vaknat.

Någon som kan röra mig överallt, utan att det kittlas. någon som håller tillräckligt hårt om en, som får hela kroppen att ge ifrån sig ett il. någon som kan hålla handen. någon som kan kyssas sådär försiktigt, utan att äta upp mitt ansikte. någon som har ett litet hål i halsen som man kan borra ner sig i och känna en god naturlig lukt. 

Någon som har det där lilla speciella, som man bara känner själv men kan inte sätta fingret på. det där som ens kompisar inte ser, men dom ser att jag ser det.

Kommentarer
Postat av: Emmaa

en äkta Amanda kille, helt klart ! :)

vi har inte alls samma killsmak, men det är vell precis så det ska vara!

Finnas en för alla ! <3

2010-04-05 @ 20:28:16
URL: http://emmaalundgren.blogg.se/
Postat av: emme

Ska fixa en blinddate med riktigt feta lår åt dig!

2010-04-05 @ 23:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0