en dag som denna skulle jag kunna skriva hur långt som helst, men det skulle bara bli skit.

Jag har i dag lärt mig hur man bakar paj, att stirra på msn ikoner och skrika SKRIV DÅ inte hjälper situationen, att jag gillar true blood för att alla tjejer är så coola med deras getto/hillbilly snack, att lägga avklippta naglar i mammas säng gör henne inte glad och att jag är inne i en period där om jag nu börjar lyssna på håkan hellströmsa sorligaste låtar skulle jag inte kunna sluta. snälla ge mig trästocks artisterna nu så jag kan se lite ljus i mitt liv ? nej måste vänta till tisdag. onsdag kommer också vara en fin dag, då släpps Johnossi´s nya album Mavericks ut. hoppas på orgasm för mina allt för små öron.

en till sak. ge mig denna cape måndag ? då har vi måndag bra tisdag bra och onsdag bra.
HM trend yes pleas mam'a
(håret & smyckerna kan jag ta på köpet va?)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0