Det känns som det finns en stor rosa elefant i rummet som ingen får prata om. men snälla prata om det.

"Amanda, när ska du börja ha sympati för något annat än våldtäcktsoffer och hundar med huvudvärk?" frågar min mamma mig. undrar jag också.
för sympati för lärare som är helt besatta av min frånvaro när man är sjukanmäld men ändå säger att de litar på mig? nej dom har jag ingen sympati för. heller inte för pussy tjejerna i min klass när jag vinner pizza ätar tävling på tre bitar... suck. Och för killar ? aldrig i livet.
NU blire box, ingen sympati för linda där heller. hon kommer slås blodigt.

Dagens önskemål är i alla fall
en kille som sprutar på sig lite gokilldoftande partym lägger sig i min säng och sen drar
vem älskar inte kill parfym doft på sin kudde när man ska sova ? jo jag. och nu luktar min kudde inte kille längre. så någon frivillig ? du får typ femhundra spän. eller en shot på lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0