Wanna be like

Roliga bio stunder

Jag säger till linda "hm.. nu ska jag väl ge dig en av dessa två billjeter då? måste välja noga för en är en plats breve min framtida pojkvän och en är vid en gammal gubbe" på skämt. linda skrattar och säger jag vill ha den där. då säger jag nej den ska jag ha och ger henne den andra.

Vad händer ?
Jo medan vi tränger oss in till våra platser ser jag min plats... breve? en kille som är kanske ett år yngre. linda ser sin plats....breve? en femtio plussare. HAHAH gissa om vi höll på dö?!
Kan dock säga att vi båda är ute på marknaden fortfarande... eller måste kolla med linda för efter bion försvann hon in i en gränd och kom inte ut förän 10 min efter? mystiskt..

Bion var
I alla fall väldigt bra. inte lika bra som ettan dock (svår slagen) men den var bra. dock har jag LITE svårt att se såna där filmer med så mycket svin i men är ganska skönt när lisbet får ge igen, lite av en idol faktiskt! Jag ska då också tatuera in "jag är ett sadistiskt svin och en våldtäcksman" på en killes mage om jag blir våldtagen. eller varför inte typ i pannan?! där satt den.

Efter bion träffade vi lea och snackade lite med henne. sen for vi och hämtade lundgren som åkte med oss till ostvik! sen dess har jag sett nya oth avsnittet och bara chillat.
funerar på om jag vågar se house of wax nu i mitt mörka tysta hus. förmodligen inte ! men är ju alltid glädje att se paris hilton bli mördad!

Kommentarer
Postat av: Emmaa

nya oth avsnittet?? vad har jag nu missat!!

2009-09-20 @ 13:15:19
URL: http://emmaalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0