We're the people, the happy with the broken hearts

Svenska hollywoodfruar,
"Man kan ju inte gå runt i joggingoverall, då kanske ens man lämnar en!"
"I fall ens man vill ha en avsugning varje morgon, ja då äre ju bara ge det"
"jag önska jag hade ett val att följa med min man överallt, men det har jag inte"
Kom på mig själv sitta och skrika i går framför tv för det var så sjukt :O men samtidigt kan man inte se. så sjukt osmarta tjejer, men samtidigt tycker man som synd om en av dom. att hon är så van att leva så rikt och få vad hon vill så hon måste göra precis allt så hennes man inte ska skilja sig med henne! så kom igen, stå på dina egna ben, sluta skälla ut alla runt om dig för att du är olycklig och dumpa ditt äckel till man.

från det till min dag.
hade en lektion till 11 sen slutade jag. så jag for hem?! neeeeej för jag hade ju körlektion klockan kvart över 3.
så gick på stan med mamma ett tag och köpte en kalender, ett block, ett lås och ett par nya prommenad skor som hade perfekt dämpning! sen for jag på körskolan, körde utan att få motorstopp =D resten av körningen har jag inge positivt och säga om! körde till buss station där jörgen släppte av mig (Jörgen kör jag med på aha) åkte buss hem, åt och sen for jag och teresa och simma :) lungt och fridfullt ? nej det var ju inte vuxen kväll så det sprang barn och hopppa och skrek överallt. fick till slut nog när en unge börja skvittra vatten på mig så jag fick lock för öronen. typiskt ! så nu har jag lock OCH ÖGONINFLAMATION ! ja det är sant, hela ögat är rött...

Så nu blire gå ut och pröva mina skor, se idol och sedan sova sova sova =D
och till er, här har ni en bra låt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

skopunkten! de från laredoute har ju fått asdåliga omdömen :S

2009-09-15 @ 22:19:06
URL: http://emala.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0