Hey lets kick THIS

Hey laters !
dagen har varit lång.

började med sovmorgon. drog till skolan och hade lite svenska.
sen på mitt stora hål blev det MIN FÖRSTA KÖRLEKTION =D=D
gick typ ganska bra trotts att jag var nervös och min körlärare verkar super!
Sen back to school och foto med spsk3, haha grymt snygga var ni alla!
sen gå in till stan med madde och anna, springa till körskolan och ha första teori lektionen :O haha inte planerat men i fall jag skulle gå nästa skulle jag bli klar så sent.
sen hem nu och äta vårrullar (finns det nå bättre?)

i kväll blire idol, skriva läslogg, prommis och sen sova!
en lektion i morgon (börjar 12) sen stan sen hem och tagga HELG =D
ja denna helg kommer Ä-G-A!


Här är bilder över dagens bravader!


Harry potters lärare, harry potter och malfoy ;)

rosanna som alltid försover sig och sen kommer hon springandes,då ser hon ut såhär!

Och alla töntarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0