Oh happy days

Heeeey yooou !
dagen har varit väldigt skön
prov på mogonen som typ gick bra (bara för att jag säger detta nu kommer jag få ig)
shoppa ringar för 300 kr (hur kan det kosta så mycket)
och ett armband för 150 kr
hemma somnade jag på soffan till fucking åmål

dagens vill ha för mig måste ju vara en liknande jacka som denna

Dock vill jag ha den längre och inte så freaking tight
någon lucky basterd som hittat en och vill vara en ängel och tipsa mig?!

Nu i kväll blire ta en prommis (med the i handen)
Läsa lite bok och kanske börja på andra loggen (ända plugget i veckan, yeees)
planera helgen (kommer bli kiiing)
se idol =D ni får väl se om jag är med ;) hahah knappast!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0