celebration

efter mitt superbraiga lokalsinne kom vi fram till stugan i går. drar upp ett glas vin och börjar umgås med folket som var där. efter ett pyramid spel där jag fått minst 50 klunkar av jocke matte adam frida linda jaa you name it (jag ska hämnas) var allt på topp inför singstar, grillning och massage där i sena timmen. känns det bra?! jotack.
vaknade upp i morshe av en tanke att jag MÅSTE ha sovit på golvet för min rygg var i tu, men nej jag låg på en madrass. såg idol åt och städade innan vi lämnade stugan med några mer minnen än när vi kom. lyssnade på paramore och håkan hellström hela vägen hem och kan bara säga att denna helg har gått ruskigt fort. en box vin, prommenad och bilkörning är allt jag kommer på och inte en sekunds vila. så det ska jag göra i kväll! blir se top modell, ensam mamma söker (är typ tvingad av linda) och till slut kommesarien och polisen eller vad det nu hette (ny serie som börjar där typ alla svenska bra skådisar är med) börjar överväga godis men tror jag knyter fast mig i soffan i stället med lite cowslaw ! hehe.

Här är lite pics from the cavin.-



 


Kommentarer
Postat av: F

Vi far i vinter nästa ggn, då kan vi ha med oss skotrar och pimpla o så :D

2009-09-14 @ 14:08:09
URL: http://freakyfridas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0