Time to party 2

vaknar klockan 8 hos mormor, går ut en lång prommis med henne och stavarna vilket var hur skönt som hälst och sedan far jag hem !

gårdagen var super kul =D som madde säger Äkta alanya-folk kan sitt festande även i skellefteå ;)
Vi dansade, vattenpipade vinade och pratade vilket var jätte trevligt =D
vi fick oss hem fast det var knapert, och samma med att få sig in ;)
mormor hade lämnat nyckelknippan med typ 10 nycklar på ute på den mörka altanen så efter ett tag gav jag upp och ringde ner henne så hon kunde släppa in mig (A)

I kväll då
ja då blire fara till kvarnåsen med Linda och hennes bil =D
jocke viktor emma frida rebecca matte adam är redan där !
blir partaja mysas osv i stugan (ni vet, vi var där i våras med)! kommer bli super skönt.
Kommer hem i morgon någon gång =D

Nu kommer det lite bilder från i går (några från madde) sen ska jag hoppa i dushen och börja göra mig klar för att fara!
Puss påer








(fråga mig inte vad jag gör :O )




hahah luftgittar ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0