So lets live it

Tjabba tjena!
dagen skola var så jävla jobbig. en lektion till elva ! haha love it.
sen blev det coop med linda, en prommis in till stan och sen ta bussen hem, prommis hem !
Har suttit och gjort min önskelista (fyller ju 18 om mindre en månad!!!!)
och även börjat göra upp planer för sweet 18. skrivit en liten gästlista vilket är svårt om vem man ska bjuda och vem man inte ska osv ajajaja. måste kolla lokal också osv. men om allt blir som jag vill kommer det kommer bli mer än super =D
grejjen som jag ska göra i kväll handlar väl också lite om 18, alltså ut och köra bil.
blire göra i morgon också då jag har körlektion!

ingen läxa eller prov i veckan heller?
hahaha försöker komma på nått negativt att skriva men nej jag kommer inte på nått!
Så ett stort leende på =D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0