Just saying

Hej på er alla!
dagen i dag har varit superjobbig med långdag osv, tur att man har roliga tjejor i klassen!
kvällen spenderas hos linda med filmen Hes not that into you (har verkligen längtat) och sen idol UMEÅ =D kommer bli super kul och se eftersom jag var där, så känner nog igen några =D
sen blire hem och gå ut en prommis eller nått.

Justja,  har även skrivit upp en grej på min kalender.
jo att vara hårmodell för emma och co i gen! men denna gång ska vi visa upp det inför hela ck.....
den biten gillar jag inte, dock gillar jag å få håret fint och att vi får låna kläder från hela ck =D



Som blong och brunett ! haha någon som tycker jag borde färga tillbaka ? inte jag.
aja nu bilkörning till linda Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0