Just loving white lies

Hey you =)
läget ser nu ut så att jag
hoppat av NKB så nu har jag inge prov på torsdag, av andledning att jag orkar inte har missat massa förra veckan skulle få skit dåligt på provet tycker våran lärare verkr sämst osv. så nu blire  historia B till våren. vilket innebär att jag slutar 11 måndag tisdag. uppdat på mitt schema ? sååååå skönt.
så nån som vill hitta på nått i morgon ? =D nu när jag är friiii och lycklig hahha ;)
annars vare skola och sedan for vi till hästhagen (rosannas place;) och åt voffler och pratade lite utlandet :)
sen vart det stan och köpte hårfärg och sedan hem.
i kväll blire plugg (internationella relationer prov i morgon) och kanske gå en prommis i fall jag slutar hosta!

Här är skönheter jag lyssnar på när jag pluggar

White lies- farewell to the fairground
http://www.youtube.com/watch?v=LQ0AFriC7ZM
White lies- death
http://www.youtube.com/watch?v=LTh9IuSTOY0&feature=channel

och hur bra är inte videorna?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0