Just get me )))((!""

Halloj halloj !
Dagen gick fort. hade lektion till 11! beställde en studenthatt ( bara i silver och svart för jag är tråkig och vill matcha med smycken i färger i stället, eller skor!) och sen drog jag in på körlektion. stadskörning och i dag gick det bra =D bara en miss med en cyklist som typ hamnade i umeå lassaret eller nått sånt ? Nu har jag bara massa press på mig på faserna sen ska vi boka uppkörning och prov :O fy fan !

Sen drog jag hem, blev upphämtad av linda, gjorde omelett, gjorde projektarbete och... somnade ! Så vaknar upp klockan 4 att pappa är hemma och linda är borta ?! måste ringa och kolla om det där sen.

I morgon då, jo just fan då äre hårmodell i ck. blir sminkad på make up store, fixad frilla och lånade kläder från fanny. missar kanske grace dock ? hoppas jag inte. det jag hoppas på är att jag får en jacka av mamma och att jag hinner på Millas kalas OCH hinner ser grace. Annars grattis till tobbe som fyller år i dag !

Annars vill jag festa och jag längtar till 18 !!
Visst syns det att alla mina snygga kompisar är 18 i alla fall ? ;D


är det FRIDA Här breve ? med jag dansar aldrig nykter :O ;)


Kommentarer
Postat av: F

Hahahaha, det är inte jag !!

2009-09-29 @ 21:23:35
Postat av: Moster

Den där snygga kompisen i mitten på översta bilden, med grått hår. Är den oxå 18 år???

2009-09-29 @ 22:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0