Im the exception

tjena allihopa!
sovmorgon i dag, har typ tappat bort min skinnjacka och jag har cyklat i världens motvind.
Kom till skolan och har en lektion, hål sen körlektion och teori.
sen blire möta upp moster och fara och käka mat :) resten av kvällen blir väl gå ut en prommis, se idol osv!

en sak som händer i dag är att jag ska skaffa ett fadderbarn =D linda med.
vårat progektarbete ska nämligen handla om det att vi ska samla in pengar och sånt. känns spännande att börja med det :)

Sist men inte minst, filmen Hes not that into you som jag och linda såg i går är SKIT BRA!
Jätte bra kärleks film som är san och smart. och när det blir i slutet "Im the exception" kan jag väl säga att jag och linda fick ur sig varsitt "naaaaw"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0