I need more time

Hey and Im sorry för dålig uppd.
Dagen har varit stressig och fullspäckad!
började med risk1an från kvart över 8 till 12. var väl ganska intressant och var ju med viktor jocke arvid och thea så det gick :)
Sen vart det ett barnskrov på dallas med Linda madde och rosanna och efter det samhälls.
back to körskolan för att ha teori (i bland önskar jag verkligen att jag kunde titta och sova) och efter det bussen hem, käka, linda kom och sen såg vi idol!
gjorde läxan och gick ut en lång prommis i det svinkalla vädret.
Nu ska jag sova
sovmorgon i morrn
bara historia idrott och foto a på schemat

VAD HÄNDER I HELGEN ?!
snällllaaaa är det någon som inte ska supa och på station....
(snart 18, snart 18.....)

Här kommer i alla fall en liten dagens :O lite länge sen. hehe!
Nämen mest för att visa min nya tröja som jag köpte i går. annars äre leggings från gina och skor converse!
en liten smyg pose också från vilken bloggare?!
rätt svar får en länk, haha vilken bloggare igen?! en ledtråd, citat "femenister är bara fula tjejer som inte får killar och därför blivigt lesbiska, raka er under armarna för fan!", måste tillägga att du är dum i huvudet!




Kommentarer
Postat av: ev

KISSIES FÖR FAN!!!!!!

2009-09-25 @ 09:31:54
URL: http://maee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0