H needs love when you only can have fun

Jobbigt att sluta fyra när alla andra slutar 1
Jobbigt att ha foto A när denna lektion sög, tema morgon och det får mig vilja sova.
för vad gör jag på morgonen? Jo snoozar, sminkar mig, gör håret och byter kläder så mitt rum blir stökigt.
blir förbannad över att make up store sminket går sönder så lätt osv.

gårdagen var i alla fall kul. körlektionen gick bra och det var kul att ha teori med olivia. efter det blev man bjuden på plankstek på tatung och glass hemma av moster. såg idol skrev boklogg och somnade som en sten. har man inte världens bästa moster (lite yttligare) när hon sedan har gjort smooti till en på morgonen?
blev upphämtad av linda, historia lektion och sedan idrott med fotbollsgolf i bure = kul, var två poäng i från att komma 2a (:O) !

Nu i kväll blire vara med girlsen och se kärleksfilmer så vi får snyffta lite med varandra varför vi inte har nå pöjkvänner nu när det börjar bli kyligt. men som ni ser på kommentarerna nedanför så äre ju halva inne tjejer ;)
eller som linda alltid har... halva ute !

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha i know!

2009-09-18 @ 15:39:19
URL: http://emala.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0