fuck this

TAGGA STATION NU TJEJER, FY FAN VAD VI SKA BLI FULLA I KVÄLLL WIIIIIEEE !!!!!!
nej jag skämta.... jag ska stanna hemma och hänga mig själv med plattångs sladden.
så deppig är jag, inte en ända vän hemma, teresa ska bort, pappa och mamma ska bort så det är jag själv och fredagsmys på schemat...

Dagen i sig har inte varit bättre.
dålig redovisning historia, jobbig idrott med fridrott (say wooot) och sen foto a. slutade med att jag drog till emmas salong och fick provad frissa.

ja, nu har jag väll inget mer och säga.
ska kolla om jag kan adda mitt fadderbarn på facebook. haha vilket skämt.
TJarråå.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Hahaha Amanda i know the feeling. Som en tröst så sparar vi pengar och är hälsosamma :D sitter och skriver Svenska läslogg...

Har iaf snackat med kompisarna och vi taggar Lanternan :D :D

2009-09-25 @ 23:21:39
URL: http://oliviak.blogg.se/
Postat av: Lindis drunk

HAHAHHHA ! What a night. Sitter och försöker nyktra till, vill inte vakna bakis imoorgn. Jises !

PUSS LOVE YA:! <3

2009-09-26 @ 02:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0