I still remember


Tjena tjena =D
Dagen har gått fort som tusan.
började med foto A där vi var och fotade på bilskroten, var väl ganska kul :)
Sen hade jag lunch, historia svenska och samhälls (som jag råkade somna på)
efter det fick jag skjus in till stan med linda och sen gick jag och käkade på wook and rooll med mamma och pappa ! skulle igentligen följa dem på bio med men hade ju redan sett flickan som lekte med elden.
så jag for hem. nu ska jag plugga se idol och gå ut en prommis =D
I morgon äre risk 1 på förmiddagen, göra faser med olivia?, en lektion på skolan och sedan teori. phuuuw, ge mig helg ?! eller föresten, gör inte det. alla ska på station och jag är sjutton år, sjutton år i staden.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0