Can you feel the pressure?


någon som ser ensam mamma söker?
Killen där bak, peter som är en av Ulrikas killar är ju fan dum i huvudet.
medans alla andra killar (som är någolunda söta) säger saker som "hon är trevlig" "hon är charmig och söt" så säger svinet "hon är så sexig, har en röv som en tjugoåring" ?!?!?!
och sen "förälskad är jag ju inte, men lite kåt på na"
i fall jag hört att han pratade sådär om mig bakom min rygg skulle jag fan snöra ut han ur mitt hus med huvudet först. och om det där är peter being honest, ja då tycker jag han kan hålla käften i stället och hålla det för sig själv!

Sådär, nu har jag fått det ur systemet.
då kan vi övergå till nått kul.... JAG HAR KLARAT FAS A =D hahah på tiden.
bara fortsätta simma nu då ;)
en annan kul grej, fick kängorna i dag. satt perfekt och dom är i ny skick =D
annars hade jag stadskörning i dag... vill inte ens säga hur det gick.
Nu i kväll blire gymma med lohan, sen idol och hollywoodfruar(så jag kan bli yttligare lite arg, men denna gång på tjejer :O )
nej nu ska jag dra PUSS


Kommentarer
Postat av: F

Jag håller med!! Han är fan DUM I HUVET!!!! usch...

2009-09-28 @ 22:59:48
URL: http://freakyfridas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0