Alanya pictures my camera


Taggade tjejer just före flyget skulle gå, ganska bleka dock ;)

Stranden just breve oss =)

På väg till hotellet efter stranden!



jag och kent andra kvällen =D

Jag kent och robin på vänster sida, madde tommy och viktor på höger (:

Bilden som fick alla att kalla dem mr gay på hotellet ;D  haha !

hotellchefen (lebbig kille) tommy och madde !





Sanna fanny angelica och sofia :)


fyra tjejer som bara mår i solen

"vit tjej"

haha mitt mästerverk av solskyddsindianmålning

Emma och kent i polen


På väg ut och äta :)


girls girls girls !




vattenpipa på rummet =)



vattenmelon på rummet =D

I Love you hunney !







HAHAH bardisk!

albinokaninen jag fick döpa till amanda

och var seriös när jag sa "dig släpper jag aldrig" men ägaren ville tydligen inte att jag skulle partaja med den hela kvällen ?

PARTY LIKE A ROCKSTAR !!!!

PARTY LIKE A ROCKSTAR !!!!

PARTY LIKE A ROCKSTAR och robin =D

SWEDEN !!!!



Ser tydligt vart det ska tas ;D modigt tjejer!

robin hood vatenpipa ;D


Ledsna tjejer på vägen hem :( heydå alanya !

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Madde

U N D E R B A R T

2009-09-06 @ 17:00:32
Postat av: Anonym

vilka piercade sig)

2009-09-06 @ 19:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0