ALANYA 09!!

VI HAR
gått upp klockan 8, solat och badat hela dagarna långa
festat varje kväll
träffat underbara människor från skellefteå
varit på två olika stränder
ätit ute världens godaste mat
druckigt äcklig dricka till världens godaste drinkar
Sjungit "I wanna have sex on the beach, come on everybody" "du gamla du fria.." "party like a rockstar, look like a movie star, play like a alstar, fuck like a poornstar BABY IM A SUPERSTAR" över hela alanya i allsång
skrivit party like a rockstar över hela våra kroppar
dansat på så många bardisker så det inte går att räkna
fått så många gratis shots så det inte går att räkna
festat med göteborgare, skåningar och canada
natt badat och fått grejjer stulna
skummpartat så in i
hållit hårt i handen på tre tjejer som piercat sig
tjaffsat med folk som inte vet vad respekt är
skrattat med folk som vet hur man har roligt
VI HAR HAFT DEN BÄSTA TIDEN EVER

Skulle kunna dra tusen saker till men orden skulle inte räcka till!
säger då bara, ta mig tillbaka nu !

och just nu,
har mamma just dragit ut massa glasbitar i mina fötter som varit där i över 24 timmar och farit längre och längre in och sammlat mer och mer var. ont , bara förnamnet!
spräckt en av dom feta blåserna jag har på foten efter allt dansande
knarkat hostmedicin för min hosta som inte går över
knarkat nässpray för att locken i mina öron ska gå upp
borde jag plugga
borde jag övningsköra
borde lägga in alla bilder

men vet ni vad ? jag ska göra dom, känner lite press, men tills vidare ska jag njuta, slappna av och bara tänka tillbaka på denna underbara vecka !



Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHH TYYYYYYYYYYYYYYYYYYYSTTTTTT JAG VILL TA SJÄLMORD ;)

2009-09-05 @ 16:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0