Yäääe iyäääeieieiä

Jag städar inför "tävlingen om finast hus" för att vinna lite pengar och jacka
jag lyssnar på coldplays live platta
jag är arg, camilla borde åka ut ur idol med röven före! otroligt pinsam person.
jag är glad, för att jag rösade på nicklas och han kom vidare
jag är skit arg, för att sourcream & pepper chipsen jag och linda köpte i går inte var saltade eller nått, smakade inte ens lättsaltade utan bara potatis. fuck olw fredagsmys !!

jag är mörkrädd sen The univited i går med emma josse och linda
jag är på level 11 på farmville (tönt)
jag är pank
jag är taggad på bicke(för er stadsfjollor, BIANCO i byske) i kväll med lillbabyn
jag är taggad på att tjejerna kommer hit i kväll
jag är taggad på fylla 18 på onsdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0