What a night

vilken kväll i går !
buss till stan där jag mötte upp fanny och emma och sedan for vi till fannys killkompis som bodde på läkarvägen =) där vare väl kanske 10 25 åriga killar och en tjej ! vart mycket sång, dans och dricka och det var verkligen super kul =D till och med emma som var nykter kan intyga det !

efter det drog vi in på calles ett pytte tag, men det sög så vi drog vidare till olles.
köpte en rosa panter och träffade byske boysen =) väldigt trevligt !
efter ett tag träffade jag eider så satte mig med han och hans kompisar
och vad ska jag göra då ? jo smart som jag är så ska jag ju visa mina kunskaper på att dricka öl så jag klunkar i mig en halv kanna på en gång ? dum jävel. så ni kan ju bara se framför er hur kvällen slutade ? tur var det i alla fall att vi just skulle dra, började må dåligt utanför och sen köra emma mig hem till en supergla mamma.
men om man bortser från sista timmen så var kvällen riktigt lyckad!

Nu i dag mår jag skit. men jag ska dusha le och fara på kalas hos farmor =)
i kväll blire förhoppningsvis tjejerna och godis men kanske blir bara godis.
top modell och ensam mamma söker (SLAV) blire i alla fall !

Slänger upp en låt också eftersom jag är världens tråkigaste bloggare just nu, ingen pris på bloggawards till mig i går inte !
Pusshej
PS. JAG DRAR SNART TILL LONDON !

Kommentarer
Postat av: fannie

oja grymt lyckad kväll ;)

2009-10-18 @ 16:38:17
URL: http://fanniesvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0