whAt A NIGHT

Vilken kväll!
började med att jag skulle vara curella devil
wohhoo
över taggad
jag köper två vita spray burkar från BARNENS fucking hus (det var väl det, jag är ju fucking vuxen nu.. får jag i alla fall höra tusen gr om dagen av tjatande päron)
lockar allt hår, tuperar ja ni vet. tar typ över en timme.sprayar två burkar i halva håret (håret förstörs av hårspray)
och håret blir..... BLÅTT !

ful jävla blå färg så var ju bara tvätta halva håret, kamma ut all tuppering så halva losnade typ och sen börja om i gen. så slutade med en djävuls mask bara. lite rött hit och lite leopard dit.

När jag sedan kom.. typ tusen år försenad till thea så åt vi efterrätt, körde massa musiklekar som nina pysslat i hop så fint, pratade och så. en perfekt förfest vill jag säga =)
sen drog vi till station, proppfullt varmt inte andas svin trevligt folk massa dans rosa pantern skratt som tusan och bara allmänt jävla kul =D
sen blev det max innan man klockan halv 5 kom hem efter fått åka med dennis!

men tack för i går allihopa. var kung & i dag mår jag som en kung. I kväll ska jag och linda ta igen oss med mys kväll!sen blire fara och hämta mamma och pappa i stan som är på fin party =) looking good foks !

en sista sak, i morgon far anna mari emilia och eve till emilias stuga ut i boshen i hemavan för sitt prodjektarbete för att bara vara där utan nöjja sig nått. ingen dator, ingen mobil, ingen plattång eller nått. så jag kommer inte få prata med mina vänner på en hel vecka :( kommer sakna er tjejer ! be stong och bryt inte i hop.

Kommentarer
Postat av: SandraW

hahaaa ska vara cruella ikväll och har också köpt den där himla vitasprayen från barnenshus!!! jag längtar inte tills det är dags att spraya på...kommer misslyckas

2009-10-31 @ 16:34:48
URL: http://sandrawidman.blogg.se/
Postat av: m

hade önskat att det varit i hemavan, men nej det är mitt ute i skogen mitt i landet, omiven av skog och spöken...

2009-10-31 @ 16:35:50
URL: http://maee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0