TONIGHTS GONNA BE A GOOD NIGHT

I kväll drar en diabetes jävel en lugghora en gränslare en hästnörd och en akon hipphoppare ut och röjjer.
med andra org jag, linda, mari, eve och anna ;)

ska snart dra hem efter typ det äckligaste basket passet i historian. kommer seriöst ha en röst i huvudet när jag går över byske bron "HOPPA HOPPA".
då blire fixa sig inför kvällen. blir nog bara nån svart tunika och satsa lite mer på make och hår.
sen så drar jag och linda till eve och sen kommer mari när hon slutat jobba!
Blir nog nocks och sen får vi se vad kvällen mer har att erbjuda? calles, efterfest ?

Annars, ps just nu på foto A. är överlycklig att läraren är borta så jag kan dra tidigare + vara ledig nästa vecka. 
So back to my man and my woman ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0