Thank you speach

ja mår röv. som en strandad val. som en isbjörn i sahara och som en kamel i dessa norländska kalla väder.
jag har en fet bula i huvudet och på armbågen(kan inte ens nudda nått med den)
men det är väl så det ska vara när man har haft en sååå sjuuukt kul kväll dagen före?!
för det är fan värt att sova noll timmar, städa upp räkor snus och chips från golvet när man håller på spy.
Det är fan värt när man får ha världens härligaste förfest med smörgårdstårta, massa underbara tjejer, dildoparty och presenter (TACK TACK TACK)
fick två tårtor och en 7a av frida emma och josse, fick ett armband ett halsband och en drink av linda, fick nagellack läppglans dushkräm och popcorn av klasstjejerna och godis av matilda, så tack =D

tack även till moster tovio och pappa som var världens bästa vakter!

annars var kvällen full av dans, sång (jamåhonleva!) och mingel med massa trevligt folk!
minde kul att bli uppkastad i luften av massa killar i HURRA HURRA HURRa, har typ aldrig varit mer rädd i hela mitt liv !

Hoppas alla hade sjukt kul =D och tack till alla som kom och gjorde kvällen så kul som den vart!
bilder kommer när jag orkar. för nu ska jag bara försöka äta pyttelite, dricka tons med vatten och bara ligga.
Pussheeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0