Take me back

Okej så här äre
Vi kom fram fredag eftermiddag till london! vi drog till hotellet som var medel fint (jag och teresa hade finast rum hehhehehe) och sedan drog vi och åt middag nere på en pubb. efter det gick vi parken och såg oss runt lite grann innan vi gick in mot city. där köpte vi var sin kaffe på starbucks (vanilj latten är ljuvlig) och sedan kollade vi inte shoppingen en snabbis.

dag två for vi ut med en sightseeing buss. så klart så ska det regna den dagen men vi hade fina ponchos som regnjackor men det slutade ändå väldigt fort. vi såg Hilton hotell, buckingham palace, london eye, big ben, tower bridge osv. efter det åt vi lunch, fish and chips ;) och sedan drog jag och teresa in för att shoppa =) vi drog till hotellet alldeles trötta och gissa om man hade ont i fötterna ? aaaoootch. blev middag på en italjens resturang där ägaren hade jobbat i sverige. sen hem och sova typ 8 ? grå skallar allihop.

dag tre drog vi med buss till london eye. ni vet den här stora parisehjulet där man sitter i stora glas skålar. var sjukt häftigt när man var högst upp och såg ut över hela london. plötsligt var big ben lika stor som våran klocka här hemma! efter det köpte vi ny gräddade vofflor med mjukglass jordgubbar och chokladsås på, MUMS!
gick runt en stund och åkte sedan buss till soo hoo (londons china town) för att äta china mat. men vad fick vi se ? jo typ lappar där det står "pussy and beer 1 krona" . var sjukt jobbigt !
till slut åt jag och mormor china mat och såklart får jag i mig nötter ? WHY ? varje gång jag är utomlands himla skit!!
efter det gick jag och mormor runt och kollade lite. köpte en I LOVE LONDON tröjja som är super mysig.
efter det så for jag och teresa och...... SHOPPADE ;) hahah varje halvdag så att säga. på kvällen blev det dra och käka på steak house där vi drog oss några ordentliga stekar ;)

dag fyra drog vi till nothing hill. gick runt där på marknaden och shoppade lite. åt på cafe och kollade runt efter den blå dörren från filmen men det fanns tusen ? tog bussen tillbaka då jag och teresa.... SHOPPADE ;) och åt på makedonkan & sedan fikade några gooda milkshakes =) drog hem, drog och åt på resturang och sedan gick vi till en bar. just när jag skulle beställa ser jag ju... jag har glömt legget ? fuuuuck. enda kvällen vi gick på en krog och såklart har jag glömt legget. men hur som havet gick vi och köpte ben and jerrys glass så jag var nöjd ändå =)

Dag fem vaknade vi, åt frulle, packade och drog hem :(

Shoppingen vart allt som allt
ett par svartvita halvt leo mönstade mjuka jeans (går inte förklara bättre)
ett par svarta jeans/leggings med dragkedjor från mango
ett par svarta leggings från hm
ett par blåa vintage levis jeans från urban
en svart tshirt från urban
en väska med nitar från zara
en stor super mys halsduk från zara
en mysmys mössa från topshop
ett par leo converse
ett par mocka booots med nitar
en victoria secret parfym
osv osv osv osv med små saker.

Bilder kommer sen, har typ 300 som ska in på datorn. så den måste rensas först och amanda måste få energi! Linda ringde just, hon är på maskerad party i göteborg. avis ? NEJ !. haparande va najs, bunkrade upp ett lager köpte en tshirt från monki och en tröjja från gina. vet fortfarande inte vad jag ska vara på haloween, förslag? nääe trodde väl inte det. I kväll blire ensam mamma söker, grace, bonde söker fru och idol. har mycket att ta igen!

föresten
Amanda: nu har man tre fyllor och två tröjjor (lagomt nöjd)
Evelina: JAG HAR KÖPT TVÅ JÄVLA LJUS


hahahhahahhaaha är det någon som är förvånad på detta ?!?!?!?! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0