Some upsides and some downsides

Efter kebabpizza och massa tv tittande går jag för att hämta ett glas vatten
Rosanna " alltså amanda du dricker väldigt mycket, har du diabetes eller"
Yes box, risk grupp och just därför måste jag ta svininfluensa spruta i morgon klockan 8 även om jag är ledig hela dagen. inte nog med det så måste jag på polis stationen efter. och sedan plugga med linda. sen kommer jag väll säkert bli super sjuk av vaccinet så jag inte kan fara till london.

det ända positiva på dagen kommer väl vara ladda ner massa musik och packa.

Nu har jag i alla fall lov, jag drar till london om två dagar och jag saknar mina flickor redan !
snälla vi styr haparanda/finland på onsdag ? skulle va en sweet överaskning att komma hem till.
och att alla i hela världen är taggade på station.
Nu ska jag sova ! Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0