Please Please please dont leave me

jag köper hårfärg. lämnar tillbaka min jacka. jag köper leggings. lämnar tillbaka en tröjja.
 jag har solat i 24 minuter, slösat 60 kr och allt jag fått för det är lite färg på nästan (bara). jag syr en kjol.  her på den palljetter , tar bort palljetterna för jag orkar inte och då har jag bara en svart kjol och ett svart linne = tråkigt och fult. Jag ska sminka mig i morgon på m u s klockan kvart över 10 ? vilket betyder borta vid 5 då jag ska börja partaja.

Just nu är jag stressad, ledsen och känner att någon måste hjälpa mig nu?!
så om du är en vänlig själ, har välden snyggaste party outfit med läder, palljetter sammet
nu går jag och sover. och hoppas på en bättre förmiddag morgon dag. för kvällen har jag ingen tvekan om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0