Perfect

När min körkortslärare är gla , är jag gla. börjar kännas lite som alkoholfrus beteende? isåfall måste det ändras. nej men körningen gick typ bra. måste bara vara lite tuffare, annars passar de tinte min "image" som han brukar säga. cool och hård, rock and rool baby.
fick dock höra att jag hade porr strumpbyxor... hahhahaha !

skola nu, sitter och photo shoppar lite. sen blire lunch med linda och nå lektioner.
efterskolan blire fara och köpa kebbabpizza på dallas (godaste pizzan i staahhhn) och dra till elias place och äta och göra nått mer :)

aja, dream on. pusspuss


Kommentarer
Postat av: majsan

Kebabpizza är äcklig, VESUVIO IS THE SHIT!!

2009-10-21 @ 15:24:07
URL: http://maee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0